Monday, May 19, 2014

Τα γεριμα τα χρονια

Μισω το να πληγωνω ανθρωπους! Αμαν το καμω εν αθελα μου! Αλλα παλε εκαμα το!!!

Εν φταιω τα γεριμα εξιασα τελια! Ηταν τα γενεθλια του Dior (ο γκομενος μου) τζε εξεχασα να του ευχηθω! Ιντα μαλακας ειμαι. το δαιμονα το μαυρο εξιασα. Τι να καμω? Επηξα μες το διαβασμα εχω την μιαν εξεταση μετα την αλλη! Αλλος τζε τζινος! Ηβρεν να εσιει γενεθλια μες την εξεταστικη! Τοσες μερες ο χρονος! Εν κανει εγραφα τζε το μαθημα που λοαρκαζω να κοπω τζινη τη μερα!
Εγινηκεν πυρ και μανια... αλλα μανα μου τον τι καλος, ουτε που μου το εδειξε. Εσιει μεγαλο παραπονο. Εσιει μιαν ωρα μαχουμαι να τον καλμαρω. Ουφου τα γεριμα τζε τα σκοτεινα εν το εκαμα επιτηδες. Εν νους ο γερημος εξιασε. Εγινηκεν μακαρουνια ο νους μου τουντες μερες που το διαβασμα.

Αηστον μπελας εκλεισε τζε τα 30 τζε εν σημαντικο νουμερο. Ασσοηλε ρε κοπελια εκαμα τα σιονι παλε. Αυτος ειναι ο περτικος θαυμαστε τον. Ειμαι ενας αχρηστος δι εντ

μπαη

1 comment:

  1. επαθα το και γω, πρέπει να ανταποδώσεις δυναμικά

    ReplyDelete