Friday, September 14, 2012

Εχτες

Εχτες εφυεν το πεζουνι...Οκ θα βρεθουμε τζιπανω. Νιωθω λιο περιεργα...Νιωθω ενα κομματι να λειπει που το παζλ..Εν εξαναπερασα ετσι πραματα εγω τζε εν εντελως ξενα για εμενα.. Αλλα φκαλλω τα περα αμαν σφιχτω αρκετα.
Τη ωρα που τον αποχαιρετησα εχτες το πρωι σπιτι του εθελα να κατσω κατι κλαματα..He was to emotional, but he was keeping it for his self. Αλλα εν εκλαψα τιποτε τζιαμε. Εν ηθελα να τον καμω να νιωσει χειροτερα. Που ηρτα εσσο να δειτε...Εσιονοστηκεν ο Βοσπορος μες την καμαρι μου.
Ετσι αθελα μου. Ακουα το Green Eyes των Coldplay τζε εφερεν μου πολλες αναμνησεις στο νου.. Οι μονο που το πεζουνι αλλα τζε που ττην χιονονιφαδα μου. Επεθυμησα την...Ουλλους εννα τους πεθυμησω.. ΠΟΛΛΑ.


Οι μερες μου τωρα εν διαφορετικες που τες προηγουμενες 180 κατι τες οποιες επερνουν καθε μερα, καθε μερα με το πεζουνι. Βαρετες...................(πολλες τελιες). Η Λαρνακα ενεκρωσεν..Εφυαν ουλλοι. Τες νυχτες εν εχει ψυχη...

Anw. Σημερα επισης ενεκατωνα μες τα πραματα μου για να δω τι θα παρω μαζι μου στες Αγλλιες.Τζε ηβρα κατι ενδιαφερων που εχω που παρα παρα πολλα μιτσης.Τες λιρουες μας τες παλιες... Που το 1994.
Ηβρα πολλα πραματα που τον τζαιρο που ημουν μιτσης τζε εχει πολλα χρονια να τα δω. Θα τα παρω ουλλα μαζι μου. Εχουν μεγαλη συναισθηματικη αξια τζε νομιζω θα μου δια δυναμη τουτο. Εσυναξα τα ουλλα τζε εδημιουργησα ενα memory box. Εχω πολλα πραματα που φυλαω. Ως τζε εισητηρια που σινεμα φυλαω.

Στην Ιταλια εγορασα ενα Moleskin notebook. Εκαμα το σαν το ημερολογιο...Τζιμεσα γραφω πως επερασα την μερα μου τζε στην διπλανη σελιδα κολλω πραματα που τζινη την μερα. (tickets, receipts,....)

Really curious about what is waiting for me in the Uk......

3 comments:

  1. Κλισέ, αλλά κάθε τέλος εν μια νέα αρχή! :) Καλή αρχή τζαι με θέληση ολα γινουνται! :)

    ReplyDelete
  2. ευχαριστω...η προσπαθεια μετρα...

    ReplyDelete
  3. νομίζω μόλις πάεις εννά χαθείς που το μπλογκ κάμποσες μέρες τζαι μετά εννά μας γράφεις πόσο τέλεια περνάς κλπ κλπ :-)

    ReplyDelete