Friday, January 25, 2013

Πεταξουμενος μες τα ξενα

Απογοητευτηκα. Εμεινα που ξυλου κρεμμαμενος (νομιζω εννεν ετσι αλλα ντα).

Δαμε στο Εσσεξ δικαιουμαστε να μεινουμε στην εστια μονο για τον πρωτο χρονο. Τον δευτερο πρεπει αναγκαστηκα να ενοικιασουμε σπιτι/διαμερεισμα. Εκατσα πανω εγω ετσι για να μεν τα πολλο λαλω.

Καλη παρεα δαμε καμνω με 4 πεθκια. Εν τα μονα κοπελλουθκια που ειμαι κοντα. Τζε εγω ο μαλακας εν αννοια το στομα μου πιο γληορα να μιλησω. Εκανονισαν μεταξυ τους να μεινουν οι 4 τζε εγω εμεινα οπως το φτερο στον ανεμο. Εν εχω συγκατοικο. Να μεινω μονος μου αποκλειετε γιατι εν πανακριβα. Ιδιωτικες εστιες γιοκ μες το παλιοχωρι. Ειπα τζε μιου πορτογαλλου που μες το κορς μου τζε τζεινος εκανονισεν με 3 αλλους. (αχ τουτος ο πορτογαλλος μεγαλη ιστορια, σε αλλο ποστ να σας πω ινταμπου επαθα με τουτον). Tωρα ινταμπου καμνω εν εχω ιδεα. Εν ξερω κανενα αλλο. Οι αλλες μου επιλογες εν κοπελλες τζε εν νομιζω να συκγατοικισω με κοπελλα. Επαθα την ασσημα.

Tι να καμω? που να γυρεψω μες τα χωρκα τα ξενα? Ουλλοι αρεκψαν τζε γυρεφκουν σπιθκια τζε εγω ακομα συγκατοικο εν χω γαμω την τυχη μου. Ειμαι βλακας τζε αμπαλατος τζε αχρηστος.

Ευχαριστω. Παω να εβρω κανενα τοιχο να δωκω πανω να ησυχασω.

Τζιαμε που επιαν να σασουν ουλλα, εκαματα σκατα παλε..

ΘΚΙΑΟΛΕ!

9 comments:

  1. E ok MIKRO TO KAKO!
    1. kalitera na men minis me gnostous s, men tsakothis k parejigithis.
    2. me kinous p meneis tora en exi option?>
    3. apotathou sto panepistimio, sinithos toutoi exoun plirofories
    4. ti kalitero na minis me agnostous? na gnorisis k kanena plasma allo, mporei na ise tiheros k na evris kala atoma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fooume. eime idiotropos. eime potzinous pou theloun kipreous.. :p

      Delete
  2. μανα μου αγαπημενε μου!εμαραζωσα τωρα!σωστα τα ειπε η beatrix.εν θα σου θυμωσω.εννα σου δωκω μιαν αγκαλια.μεν λυπασαι.μακαρι να μπορουσαμε να καμουμε κατι.εσυ ομως μπορεις τζιαι για αυτο μεν καθεσε.βουρα να τα κανονισεις.εβρε σπιτι τζιαι τα αλλα εννα σασουν.αγκαλιααααααααααααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. εκανονισα τα κουτσα στραβα κορη θαλασσα μεν εχει εννοια.. ευχαριστω και ανταποδιδω τες αγκαλιες! χχχχχ

      Delete
  3. ΜΕΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΠΛΣ!!!!! τωρα να δεις εννα σασουν εννα δεις. μεν αγχωνεσαι. τζαι πε μας για τον πορτογαλλο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. δε ντιτεηλς για τον πορτογαλλο ον δεν νεξτ ποστ! :p

      Delete
  4. 1ο: εννοεις το επι ξυλου κρεμαμενος φανταζουμε.
    2ο: εισαι σιουρος οτι εν δικαιουσαι εστια πανεπιστημιου; συνηθως απλα διουν προτεραιοτητα στους πρωτοετεις. μεν το αποκλεισεις.
    βουρηστο θεμα καλο αφου υπαρχει θεμα.
    οταν λαλεις ιδιωτικες εστιες γιοκ εννοεις οτι εν εσιει ή οτι ελειψαν;
    μεν πανικοβαλλεσαι. τζιε συμφωνω με τες κοπελες οτι το αν μεινεις με αγνωστους εννα σου φκει σε καλο. μονος σου εν σημαινει οτι ενναν πανακριβα. ειδικα αν φκεις εξω που την πολη (εννα σαι τζιε πιο κοντα στο uni σου εννε;)
    ενιγουει. μεν πανικοβαλλεσαι. εννα βρεθει λυση

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. ναι επι ξυλου! χαχα
      2. οι εν δικαιουμε, μονο πρωτοετης πιαννουν εστια.
      ιδιωτικες δεν υπαρχουν δαμε στο εσσεξ.. :(
      εννα μεινω με την φαρα τελικα...(εκαταλαβες εσυ ποιαν...) :)

      Delete
  5. Ρε εν καταφέρνω να κάμνω κόμμεντς που το άιπατ τζαι εγύρισε μου.
    Έσιει 4 μέρες αλόπως που θέλω να αφήκω κόμμεντ.
    Μα γιατί εσού τζαι η Πρασινάδα χαλάτε το reputation μου? Άκου καλή κορού!!!
    τσσσσ.

    ReplyDelete