Thursday, March 14, 2013

Η ΑΛΟΥΣΙΑ

Ξυπνω  η ωρα 10, 11 σηκωνουμε που το κρεβατι γιατι καμνω πολεμο ωσπου να αποφασισω να σηκωστω. Καθουμε στο κομπιουτερ λιο ωσπου να πεινασω, καμνω πρωινο, πεινω την πρωτεινη μου τζε κατα τες 1 σιουτταρω για το γυμναστηριο. Εχω ποθκια σημερα! Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α! Παω, ξεκινω να καμνω το ποδηλατουι μου για ζεσταμα, καθουμε, βαλλω το χετ φοουνς μου. Μετα που λιο ερκεται ενας βρωμισενος τζε καθεται στο διπλα ποδηλατο. Εν μπορεις να φανταστεις ηντα ζολος ηρτεν τζε εδωκεν μες τα ρουθουνια μου! Αναουλιαστηκα γαμω τα! Εγυρισα που την αλλη να μεν αναπνεω τον ζολο! Αλλα ηταν αδυνατο γιατι το εαρ κοντισιον εφυσαν τον αερα προς τα πανω μου που την μερκα του! Ηταν να φυρτω! Τζε μετα που λιο που εκουραστηκα τζε αναπνεα πιο γληορα τζε βαθιες ανασες, ηρτεν μου αναουλιατος τζε χαζιρι να ξερασω μες το γυμναστηριο! Εσηκωστηκα τζε εφυα ιντα να καμω! Εχω να πω οτι οι Εγγλεζοι εν λουνουνται συχνα. Ο συγκατοικος μου π.χ βρωμοζολει αλουσια που τα 15 μετρα χωρις υπερβολη. Τα μαλλια του γινισκουντε ραστα που τον πολλη τζαιρο που εν αλουτος. Γιατι εν λουνουνται τα εβλοημενα? Εν ακριβο το νερο? Τζε αφου δαμε στην εστια εν πληρωνουμε λογαρισμους γιατι στον θκιαολο εν λουνουντε! τεσπα!
 Εσυνεχιασα μετα τες υπολοιπες ασκησεις κανονικα τζε εγινα  πτωμα. Σε συνδυασμο με την προβα χορου που ειχα η ωρα 6 αποτελειωσεν με! Μα τον θεο δεν εσωννα τα ποθκια μου κυριολεκτικα. Ξερετε τζινες τες πεταχτες τες φυγουρες των κυπριακων με τα καθιστα τζε τα φατσιματα των ποθκιων, παναηα μου παναηα μου! Ενομιζα οτι τα ποθκια μου εζυγιζαν 15 τονους. Αλλα ευχαριστιουμε το αφανταστα! Στην ιδεα τζε μονο οτι την παρασκευη εννα χορεψω μπροστα που 40 societies του πανεπιστημιου κυπριακους χορους καμνει με υπερηφανο που ειμαι κυπραιος! ΟΛΕ! Εννα χορεψουμεν συρτο, κουζα τζε σουστα για οσους εχουν ιδεα. Εσιει 2 εφτομαδες παμεν τρυφτοι που τες προβες. Αλλα εν τελιο το φιλιγκ να παρουσιασεις κατι δικο σου σε ξενη χωρα.

Εμεινασιν 10 μερουες για να συναξω τα ππουρτου μου τζε να παω κυπρο! Επερασεν πολλα γληορα τουτο το τερμ. Ειχα κατι να καμνω συνειχεια τζε ημουν ποσκολισμενος.
Ο καιρος δαπανω επελλανεν. Εσιει που το σαββατο σιονιζει ασταματητα. Ετσι χιονι εν εξαναειδα. Τζε φυσα ενας αερας με ρυπες,πιιιι Σιβηρια λαλω σας. Εν μπορεις να φκεις εξω που σπιτι. Σε λιες ωρες εστηβασεν 20 ποντους χιονι. Επαραλησαν ουλλα! Τζικατο στην Κυπρο λεει μου ο φαδερ εν με τα κοντομανικα τζε κρουζει πετρες ο ηλιος. Χατες ναρτουμεν να χαρουμεν τζε εμεις λιον ηλιο τζε εννα παθω καμιαν ραχητιδα δαμε που τον τζαιρο που εσιει να μου φατσισει ο ηλιος!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΟΡΕΨΩ!!!!
ΘΕΛΩ  ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

12 comments:

  1. Na men patiseis!!!!na meineis jeipanw na se faei o zolos! ampalate!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gt korh en me thelis? na men diklisis na me deis kalo... amma re!

      Delete
  2. Μάνα μου σε περτικούι μου! Αν είμουν ακόμα Αγγλία ήταν νάρτω να σε καμαρώσω που χορεύκεις. Μπράβο σου που νοιώθεις περήφανος για τους χορούς μας. Όσον για τον παλλιότζαιρόν της Αγγλίας, υπομονή. Πουννάρτεις εννα ρουφήσεις καμπόσον ήλιον.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εχορεψαμε σημερα! αρεσεν τους παρα πολλα ειμαι σιουρος! ενιωσα απιθανα!

      Delete
  3. δηλαδη καμνεις κορμι θανατηφορο???εννα ερτεις με τετρακεφαλους τζιαι ποντικους???κανονισε καφεδακι στις φοινικουδες,στα πευκα τζιαι στις αμυγδαλιες!!!εννα φερω τζιαι την τατσια να μας την χορεψεις!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα να την φερεις! τζε να κοπιασεις εις φοινικουδες να δεις λλιην θαλασσα τζε εσθ καημενη!

      Delete
  4. i know that feeling. εχωρεψα κυπριακους μπροστα που ιταλους τζιε σλοβακους τζιε εν οντως ενα αισθημα που γεμιζει. best of luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. επηαμεν τα απιθανα! ηταν υπεροχα... :p

      Delete
  5. Για το θέμα του ζόλου έχει καιρό που εύκαλα δική μου θεωρία: Από ότι εκατάλαβα εν φταίει μόνο το ότι εν λούνουνται, αλλά τζιαι το ότι φορούν τα ίδια ρούχα για πολλές μέρες. Στη Κύπρο εσυνηθήσαμε να λουνούμαστε τζιαι να αλλάζουμε ρούχα κάθε μέρα λόγο καιρικών συνθηκών, ενώ τζίνοι νομίζουν πως εν το έχουν ανάγκη τζιαι καταλήγουν να βρομούν! Πάω να την κατοχυρώσω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. τον συγκατοικο μου παντως με 2 ρουχα τον θωρω... την μαυρη του την φορεσια, τζε ενα καρο ποθκαμισο με ενα τζιν...παπουτσια ενα ζευγαρι εσιει... λιωνουν πανω του τζινα τζε χτιτζιοβρωμει! ΕΛΕΟΣ!

      Delete
  6. .....xtitzion

    re pale erkese? wtf?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΓΙΑΤΙ ΚΟΡΗ ΕΝ ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑΡΤΩ? ΕΠΛΗΓΩΣΕΣ ΜΕ ΤΩΡΑ!

      Delete